Novinka

SBS-2 Asistenční systém změny jízdního pruhu, Mrtvý úhel

| SBS-2

Nový a vylepšený Systém monitorování mrtvého úhlu 2. generace, s max. dosahem 30 metrů. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní nehody při předjíždění a řazení se do jízdních pruhů. Využívá mikrovlnnou vysokofrekvenční technologii 77GHz. Snižuje časovou náročnost montáže tím, že využívá jediný senzor, který lze instalovat do prostoru SPZ, nebo pod nárazník.


Jste koncový zákazník? Najít montážního partnera

Nový a vylepšený Systém monitorování mrtvého úhlu STEELMATE 2. generace, s maximálním dosahem 30 metrů. SBS-2 signalizuje řidiči, že už je předjížděn jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem - v mrtvém úhlu předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní nehody při předjíždění a řazení se do jízdních pruhů. SBS-2 je homologován a vyvinut ve spolupráci s výrobcem automobilů. Použitá mikrovlnná 77GHz vysokofrekvenční technologie.

Rozsah použití:

  • detekce vozidla v mrtvém úhlu BSD (max 8 metrů)
  • detekce přibližujícího se vozidla CVW  (max 30 metrů)

Vlastnosti:

  • signalizace
    • vnitřní (výhodou při silném dešti, za snížené viditelnosti)
    • vizuální a zvuková (zvuková může být vypnuta)
  • detekuje:
    • vozidla která se přibližují z levé nebo pravé strany
  • detekovány nejsou:
    • odparkovaná vozidla v obou směrech
    • přibližující se vozidla z protisměrného pruhu
    • vozidla která jsou předjížděna
  • pro vozidla s 12V palubním napětím
  • proudový odběr: <250mA
  • délka kabelů od RJ k displejům cca 5,5 m a 6,5 m
  • optimalizované algorytmy
  • před používáním v provozu je třeba provést testovací jízdu


Senzor:

  • 77GHz mikrovlnný - jen 1x
  • IP67 - vodotěsný
  • montáž bez vrtání díry
  • minimální rozměry
  • dosah: do 30 m
  • montážní výška: 55 cm (+/- 10 cm)


Zapojení:

  • zapalování
  • kostra
  • levá směrovka
  • pravá směrovka
  • zpátečka
  • parkovací světlo


Upozornění. Při vyšší relativní rychlosti hrozí, že v okamžiku upozornění na přibližující se vozidlo okamžitá vzájemná rychlost a vzdálenost již nemusí umožnit vyhnout se kolizi. Proto je nezbytné, aby řidič vždy spoléhal na své schopnosti a řidičské zkušenosti. Toto zařízení nenahrazuje schopnost řidiče ovládat vozidlo a správně se rozhodovat při řízení vozidla.

Pozn. Při instalaci SBS-2 na vozidle s tažným zařízením, musí být senzor umístěn v takové výšce, aby se TZ nenacházelo v zóně detekce. Senzor nesmí být blokován kovovými předměty.

 

Parametry

Hmotnost 0.917 kg

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše partnery je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 16.30 hod.

Technická podpora