Naše QR řešení na stránkách Forbesu i na stanici TA3
Ivan Žiak
V jednom ze skečů britské komediální skupiny Monty Python se mluví o tom, jak důležité je, nebýt viděn. My to však vidíme trochu jinak a určitě se nebráníme tomu, když jsme čas od času vidět trochu víc. Aktuálně se můžeme setkat jak na stránkách letošního dubnového magazínu Forbes, tak ve vysílání televizní stanice TA3.
V případě Forbesu se můžete dočíst o tom, jak jsou naše tři divize široce technologicky rozkročeny, na co se ve své činnosti zaměřují a jaké klíčové produkty nabízí svým zákazníkům.
Celý článek si můžete přečíst zde.
Pokud dáváte přednost videu, můžete se podívat na informacemi nabitou reportáž, kterou odvysílala televizní stanice TA3 v rámci pořadu Svet technológií. Je věnována našim řešením využívajícím QR kódy a jejich uplatnění především pro potřeby fitness center.