Změna pravidel pro volání na HOTLINE. Jste připraveni?
Zajímavosti • 21.04.2022

Změna pravidel pro volání na HOTLINE. Jste připraveni?

Karel Jelínek

Našim zákazníkům se vždy snažíme poskytovat kromě kvalitních prodejních služeb také nadstandardní poprodejní služby. Jednou z klíčových poprodejních služeb je poskytování kvalifikované technické podpory pro produkty z našeho portfolia. Tato podpora je realizována prostřednictvím HOTLINE divize Zabezpečení objektů (ZO) na telefonním čísle +420 577 22 23 24 a je určena pouze pro naše zákazníky.

Vzhledem k tomu, že tuto linku stále častěji zatěžovaly dotazy přicházející od tazatelů mimo okruh našich zákazníků, rozhodli jsme se od 1. 5. 2022 zavést technické opatření, díky kterému budou moct využívat služby HOTLINE TECHNICKÉ PODPORY divize ZO výhradně naši zákazníci.

Věříme, že tato změna významně přispěje ke zvýšení kvality námi poskytovaných služeb.

 

OD 1. 5. 2022 SE NA HOTLINE TECHNICKÉ PODPORY DIVIZE ZABEZPEČENÍ OBJEKTŮ DOVOLAJÍ POUZE NAŠI ZÁKAZNÍCI Z TELEFONNÍCH ČÍSEL, KTERÁ EVIDUJEME V NAŠEM SYSTÉMU.

 

Jak si mohu ověřit, že se po 1. 5. 2022 úspěšně dovolám
na HOTLINE divize ZO?

 

1. MÁTE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE na web www.tssgroup.cz

a. Pokud je Vaše uživatelská role Administrátor, přejděte do sekce Správa uživatelů, do záložky Všechny osoby. Zde můžete editovat telefonní čísla všech uživatelů, případně přidat nového uživatele. Provedené změny nezapomeňte uložit.



 

b. Pokud je Vaše role jiná než Administrátor, můžete správnost uvedených telefonních čísel zkontrolovat, a případně i změnit, v sekci Moje nastavení (viz následující obrázek). Provedené změny nezapomeňte uložit.



 

2. Pokud NEMÁTE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE na web www.tssgroup.cz, kontaktujte prosím svého regionálního obchodního manažera. Kontaktní informace naleznete ZDE.

 

Jak zaevidovat telefonní číslo, ze kterého budete chtít volat na HOTLINE divize ZO?

 

 

  1. Musíte být zákazník evidovaný v našem systému.
  2. Potřebujete přihlašovací údaje na náš web www.tssgroup.cz. Pokud NEMÁTE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE na web www.tssgroup.cz, kontaktujte prosím svého regionálního obchodního manažera. Kontaktní informace naleznete ZDE.
  3. Nastavení telefonních čísel mohou v rámci zákaznické zóny Moje TSS provádět pouze uživatelé s uživatelskou rolí Administrátor. Pokud je Vaše role jiná než Administrátor, můžete správnost uvedených telefonních čísel zkontrolovat, a případně i změnit, v sekci Moje nastavení. Provedené změny nezapomeňte uložit.
  4. Vložení nebo změnu telefonního čísla provádí Administrátor v sekci Správa uživatelů v záložce Všechny osoby.
  5. U osoby, která bude využívat HOTLINE, lze nastavit až dvě různá telefonní čísla, která budou při volání na naši HOTLINE akceptována.
  6. Telefonní čísla vkládejte bez mezer, včetně mezinárodní předvolby (např. +420...).
  7. Vložené nebo změněné telefonní číslo nezapomeňte uložit kliknutím na zelený piktogram, který se zobrazí nad pravým horním okrajem políčka s editovaným číslem.
  8. Telefonní čísla lze samozřejmě kdykoli libovolně změnit nebo smazat.

 

V případě jakýchkoli nejasností se prosím obraťte na svého regionálního obchodního manažera. Kontaktní informace naleznete ZDE.

 


ADMINISTRÁTOR | Uživatelská práva umožňují kompletní přístup ke službám v klientské zóně Moje TSS včetně možnosti spravovat přístupová práva ostatních přidružených uživatelů. Nechybí ani možnost zakázat přístup konkrétnímu uživateli nebo zcela zrušit jeho účet.