ACC server se nezapne.
FAQ • 12.02.2025

ACC server se nezapne.

Pokud se server Avigilon Control Center (ACC) nezapne, problém může být způsoben hardwarem, softwarem nebo konfigurací systému. Následuje přehled kroků, které můžete provést k diagnostice a vyřešení problému:

  1. Zkontrolujte stav serveru

Nejprve se ujistěte, že server, na kterém je ACC nainstalován, je fyzicky funkční. Zkontrolujte následující:

  • Napájení serveru: Ujistěte se, že je server zapnutý a že LED diody indikují, že zařízení funguje (například napájení a aktivita disku).
  • Chybové zprávy: Pokud server signalizuje chybu (např. blikající LED diody nebo chybové kódy na displeji), zjistěte problém v příručce výrobce serveru.
  1. Ověřte systémové požadavky

Ujistěte se, že server splňuje minimální systémové požadavky pro verzi ACC, kterou používáte. Pokud došlo k aktualizaci softwaru, mohou být vyžadovány výkonnější komponenty (např. CPU, RAM, úložiště).

  • Kapacita disku: Zkontrolujte, zda na systémovém disku není dostatek místa, protože to může bránit spuštění serveru.
  • RAM: Nedostatek dostupné paměti může způsobit, že server nebude schopen spustit své procesy.
  1. Problémy s aktualizacemi nebo instalací

Pokud byl váš systém nedávno aktualizován, může dojít ke konfliktu se soubory nebo službami ACC. Řešení:

  • Zkontrolujte, zda jsou všechny soubory serveru ACC nainstalovány správně a nepoškozené.
  • Zkuste nainstalovat software ACC znovu:
    1. Zálohujte všechna data a nastavení.
    2. Odinstalujte ACC a poté jej znovu nainstalujte z nejnovějšího instalačního balíčku dostupného na webových stránkách Avigilon.

  1. Nastavení sítě

Problémy se sítí mohou bránit spuštění serveru, zejména pokud používá databázi nebo externí úložiště.

  • Ujistěte se, že server má přístup k místní síti a internetu.
  • Ujistěte se, že jsou nastaveny správné IP adresy, masky podsítě a brány.
  1. Problémy s hardwarem

Pokud server stále neodpovídá, může být problém v hardwarových komponentech:

  • Diskové úložiště: Zkontrolujte chyby disku. Použijte diagnostický nástroj.
  • RAM: Spusťte diagnostiku paměti a zjistěte možné chyby.
  • Zdroj energie: Problémy s napájením mohou způsobit správnou funkci serveru.
  1. Kontaktování technické podpory

Pokud se vám nedaří problém vyřešit, doporučujeme kontaktovat technickou podporu Avigilon. Než nás kontaktujete, připravte si prosím:

  • Verze softwaru ACC.
  • Typ a specifikace serveru (CPU, RAM, disk).
  • Podrobný popis problému a kroků, které jste již provedli.