
ACC server se nezapne.
Pokud se server Avigilon Control Center (ACC) nezapne, problém může být způsoben hardwarem, softwarem nebo konfigurací systému. Následuje přehled kroků, které můžete provést k diagnostice a vyřešení problému:
- Zkontrolujte stav serveru
Nejprve se ujistěte, že server, na kterém je ACC nainstalován, je fyzicky funkční. Zkontrolujte následující:
- Napájení serveru: Ujistěte se, že je server zapnutý a že LED diody indikují, že zařízení funguje (například napájení a aktivita disku).
- Chybové zprávy: Pokud server signalizuje chybu (např. blikající LED diody nebo chybové kódy na displeji), zjistěte problém v příručce výrobce serveru.
- Ověřte systémové požadavky
Ujistěte se, že server splňuje minimální systémové požadavky pro verzi ACC, kterou používáte. Pokud došlo k aktualizaci softwaru, mohou být vyžadovány výkonnější komponenty (např. CPU, RAM, úložiště).
- Kapacita disku: Zkontrolujte, zda na systémovém disku není dostatek místa, protože to může bránit spuštění serveru.
- RAM: Nedostatek dostupné paměti může způsobit, že server nebude schopen spustit své procesy.
- Problémy s aktualizacemi nebo instalací
Pokud byl váš systém nedávno aktualizován, může dojít ke konfliktu se soubory nebo službami ACC. Řešení:
- Zkontrolujte, zda jsou všechny soubory serveru ACC nainstalovány správně a nepoškozené.
- Zkuste nainstalovat software ACC znovu:
- Zálohujte všechna data a nastavení.
- Odinstalujte ACC a poté jej znovu nainstalujte z nejnovějšího instalačního balíčku dostupného na webových stránkách Avigilon.
- Nastavení sítě
Problémy se sítí mohou bránit spuštění serveru, zejména pokud používá databázi nebo externí úložiště.
- Ujistěte se, že server má přístup k místní síti a internetu.
- Ujistěte se, že jsou nastaveny správné IP adresy, masky podsítě a brány.
- Problémy s hardwarem
Pokud server stále neodpovídá, může být problém v hardwarových komponentech:
- Diskové úložiště: Zkontrolujte chyby disku. Použijte diagnostický nástroj.
- RAM: Spusťte diagnostiku paměti a zjistěte možné chyby.
- Zdroj energie: Problémy s napájením mohou způsobit správnou funkci serveru.
- Kontaktování technické podpory
Pokud se vám nedaří problém vyřešit, doporučujeme kontaktovat technickou podporu Avigilon. Než nás kontaktujete, připravte si prosím:
- Verze softwaru ACC.
- Typ a specifikace serveru (CPU, RAM, disk).
- Podrobný popis problému a kroků, které jste již provedli.