Stránka v síti přes klienta Avigilon se nezobrazuje, takže se k ní není možné přihlásit nebo vidět pouze jednu stránku místo dvou.
FAQ • 13.02.2025

Stránka v síti přes klienta Avigilon se nezobrazuje, takže se k ní není možné přihlásit nebo vidět pouze jednu stránku místo dvou.

K tomuto problému dochází nejčastěji při klonování "obrazu systému Windows" a může způsobit, že dva servery v místní síti budou v klientovi neviditelné. Chcete-li to vyřešit, musíte nejprve provést zálohu serveru a licencí. Poté odpojte všechny kamery a zrušte registraci licencí online. Poté vypněte server a odstraňte soubory server.dat a server.bak ze složky C:\ProgramData\Avigilon a také soubory cluster.dat a cluster.bak ze složky C:\AvigilonConfig\Cluster. Po dokončení těchto kroků spusťte server, znovu aktivujte licence a obnovte připojené kamery ze zálohy.