SOFTPLUS Payment Station
Platební stanici je vhodné použít tam, kde klient přichází s potřebou uhradit svou pohledávku. Klient si na kiosku zvolí platbu QR kódem a zadá variabilní symbol, číslo faktury nebo jiný identifikátor. Následně je systémem vyzván k uhrazení konkrétní částky. Naše řešení umožňuje jak příjem a výdej hotovosti, tak bezhotovostní styk využívající terminál nebo online převod přes platební bránu. V každém případě zákazník obdrží potvrzení o provedení platby. Systém podporuje také funkci okamžité registrace platby prostřednictvím systému eKasa, včetně vydání daňového dokladu.
Co všechno naše řešení nabízí
- Samoobslužná úhrada pohledávky včetně automatizovaného načítání např. prostřednictvím QR kódu.
- Možnost hotovostní i bezhotovostní platby.
- Tisk dokladu o zaplacení.
- Podpora funkce eKasa.
- Notifikační systém pro správce sledující stav hotovosti (nízké/vysoké stavy hotovosti v zásobnících).
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
Jak to funguje?
-
Klient přichází ke kiosku uhradit svou pohledávku.
-
Následně použije unikátní identifikátor – QR kód, číslo faktury nebo variabilní symbol – a zahájí tak proces úhrady.
-
Systém vyzve klienta k úhradě dlužné částky.
-
V případě dobropisu umí kiosek vydat také finanční hotovost.
-
Lze zvolit hotovostní nebo bezhotovostní platbu.
-
Kiosek vytiskne potvrzení o uskutečnění platby.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás