SOFTPLUS eVisitor

Jedná se o další řešení z dílny TSS Group, které je v tomto případě určeno pro management návštěv s tím, že je zachována i role vrátného/recepčního, který do systému zadává další úkony, ke kterým je návštěva vyzvána. Jedná se především o úkony spojené s nakládkou a vykládkou zboží, případně úkony související s evidencí návštěv.

Zatímco jedna část těchto úkonů, jako je například načtení dokladů nebo QR kódů, může probíhat automaticky díky kiosku, druhá část úkonů už může vyžadovat přítomnost osoby, která bude do systému vepisovat potřebné údaje a povolovat návštěvám vstup.

Co všechno řešení nabízí?

  • Administrace příchozích návštěv.
  • Částečná automatizace procesů díky použití čtečky dokladů a QR kódů.
  • Možnost připojit podpisový tablet.
  • Jednoduché a přehledné grafické rozhraní systému.
  • Široké možnosti personalizace dle konkrétních požadavků zákazníka.
  • Stálá technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
  • API rozhraní pro propojení s dalšími systémy a aplikacemi třetích stran.

Jak to funguje?

  • Uživatelé si přes webový portál rezervují dostupné prostory – vytvoří pozvánky.

  • Správce budovy má přehled o všech pohybech v rámci objektu.

  • Do budovy lze vstoupit bezklíčově pomocí digitálního klíče nebo PIN/QR kódu.

  • Aplikace uživatele informuje o potvrzení rezervace nebo změnách v přístupových právech.

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás

kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reseni@tssgroup.cz

Více o produktu

0 produktů