Novinka

SOFTPLUS HW SLA 24/7 technická podpora

| SOFTPLUS HW SLA 24/7

Je technická podpora pro SOFTPLUS HW v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu.


Je technická podpora pro SOFTPLUS HW v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás

kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reseni@tssgroup.cz

Parametry

Typ produktu Rozpoznání RZ a parkování, Služby
Modelový řád SOFTPLUS EDO

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora