SOFTPLUS HW SLA 8/5 12m technická podpora
Je technická podpora pro SOFTPLUS HW v režimu 8/5 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Délka smlouvy je 12 měsíců.
Je technická podpora pro SOFTPLUS HW v režimu 8/5 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Délka smlouvy je 12 měsíců.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás
Parametry
Typ produktu | Rozpoznání RZ a parkování, Služby |
---|---|
Modelový řád | SOFTPLUS EDO |
Potřebujete pomoc?
Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.