Novinka

SOFTPLUS ACS Setup nastavení a inicializace ACS

| SOFTPLUS ACS Setup

Služba nastavení a inicializace přístupového systému na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání kontroleru, čtečky do systému, nastavení uživatelů a skupin uživatelů a základní zaškolení.


Služba zřízení a inicializace přístupu ACS na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání čteček do systému, vytvoření uživatelů a skupin uživatelů

Asistence provedená technikem společnosti:

  • Instalace části SERVER
  • Instalace části KLIENT na 1 počítač, pokud se software používá mimo počítač SERVER
  • Přidání čtečky v lokální síti
  • Vytvoření uživatelů a práv na přístup do softwaru
  • Demonstrace tvorby uživatelů
  • Demonstrace tvorby skupin uživatelů
  • Zaškolení obsluhy
  • Ostatní kroky spojené se spuštěním softwaru – licencování, záloha, atd.

Definice:
Služba zařazení a inicializace přístupu ACS (dále jen služba) zajišťuje instalační firmě technickou podporu a asistenci technika společnosti TSS Group a. s. při instalaci a inicializaci softwaru ACS. Služba nenahrazuje plnohodnotné školení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci.

Asistence probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti
TSS Group a.s. nepodílí na montážních pracích nebo síťových nastaveních.

 

Povinnosti instalační společnosti:

Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před instalací kontaktovat technickou podporu TSS Group a dohodnout si termín asistence, zajistit Teamviewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních a zároveň zodpovědnou osobu z místa instalace, která se spolu s technikem montážní firmy zúčastní při instalaci a inicializaci, tato osoba vydává pokyny pro správné nastavení dat v systému.

Kompatibilní hardware

 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás

kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reseni@tssgroup.cz

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora