SOFTPLUS ACS Setup nastavení a inicializace ACS
Služba nastavení a inicializace přístupového systému na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání kontroleru, čtečky do systému, nastavení uživatelů a skupin uživatelů a základní zaškolení.
Služba zřízení a inicializace přístupu ACS na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání čteček do systému, vytvoření uživatelů a skupin uživatelů
Asistence provedená technikem společnosti:
- Instalace části SERVER
- Instalace části KLIENT na 1 počítač, pokud se software používá mimo počítač SERVER
- Přidání čtečky v lokální síti
- Vytvoření uživatelů a práv na přístup do softwaru
- Demonstrace tvorby uživatelů
- Demonstrace tvorby skupin uživatelů
- Zaškolení obsluhy
- Ostatní kroky spojené se spuštěním softwaru – licencování, záloha, atd.
Definice:
Služba zařazení a inicializace přístupu ACS (dále jen služba) zajišťuje instalační firmě technickou podporu a asistenci technika společnosti TSS Group a. s. při instalaci a inicializaci softwaru ACS. Služba nenahrazuje plnohodnotné školení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci.
Asistence probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti
TSS Group a.s. nepodílí na montážních pracích nebo síťových nastaveních.
Povinnosti instalační společnosti:
Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před instalací kontaktovat technickou podporu TSS Group a dohodnout si termín asistence, zajistit Teamviewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních a zároveň zodpovědnou osobu z místa instalace, která se spolu s technikem montážní firmy zúčastní při instalaci a inicializaci, tato osoba vydává pokyny pro správné nastavení dat v systému.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás
Potřebujete pomoc?
Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.