SOFTPLUS ACS SLA 8/5 technická podpora
Je technická podpora pro SOFTPLUS ACS v režimu 8/5 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. V ceně je zahrnuta i aktualizace modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za měsíc.
Je technická podpora pro SOFTPLUS ACS v režimu 8/5 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. V ceně je zahrnuta i aktualizace modulu SOFTPLUS 10. Uvedená cena je za měsíc.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás
Potřebujete pomoc?
Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.