SOFTPLUS EDO 25 Setup služba nastavení a inicializace EDO
Služba nastavení a inicializace docházky na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání terminálů do systému, vytvoření pracovních směn, uživatelů a skupin uživatelů a základní zaškolení.
Služba zřízení a inicializace docházky EDO 25 na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání terminálů do systému, vytvoření pracovních směn, uživatelů a skupin uživatelů
Asistence provedená technikem společnosti:
- Instalace části SERVER
- Instalace části KLIENT na 1 počítač, pokud se software používá mimo počítač SERVER
- Přidání terminálu v lokální síti
- Vytvoření uživatelů a práv na přístup do softwaru
- Demonstrace tvorby uživatelů
- Demonstrace tvorby skupin uživatelů
- Demonstrace tvorby pracovních směn
- Zaškolení obsluhy
- Ostatní kroky spojené se spuštěním softwaru – licencování, záloha, atp.
Definice:
Služba zařazení a inicializace docházky EDO (dále jen služba) zajišťuje instalační firmě technickou podporu a asistenci technika společnosti TSS Group as při instalaci a inicializaci softwaru EDO. Služba nenahrazuje plnohodnotné školení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci.
Asistence probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti TSS Group as nepodílí na montážních pracích nebo síťových nastaveních.
Povinnosti instalační společnosti:
Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před instalací kontaktovat technickou podporu TSS Group a domluvit si termín asistence, zajistit Teamviewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních a zároveň zodpovědnou osobu z místa instalace, která se spolu s technikem montážní firmy zúčastní při instalaci a inicializaci, tato osoba vydává pokyny pro správné nastavení dat v systému. Obvykle se jedná o osobu z oddělení personálního, mzdového nebo IT.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás
Parametry
Typ produktu | Služby |
---|---|
Modelový řád | SOFTPLUS EDO |
Potřebujete pomoc?
Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.