Novinka

SOFTPLUS LPR Setup služba nastavení a inicializace LPR

| SOFTPLUS LPR Setup

Služba nastavení a inicializace LPR na dálku, zahrnuje instalaci serverové části, přidání kamery, barionetu do systému, nastavení systému a základní zaškolení.


Služba zřízení a inicializace rozpoznávání RZ - LPR na dálku, zahrnuje instalaci serverové části a jednoho klienta, přidání kamery do systému, vytvoření uživatele

Asistence provedená technikem společnosti:

  • Instalace části SERVER
  • Instalace části KLIENT na 1 počítač, pokud se software používá mimo počítač SERVER
  • Přidání kamery v lokální síti
  • Nastavení bodů detekce
  • Nastavení pravidel
  • Používání SW . Vstupy, přechody, vozidla, náhrady RZ, a pod.
  • Zaškolení obsluhy
  • Ostatní kroky spojené se spuštěním softwaru – licencování, záloha, atp.

Definice:
Služba zařazení a inicializace přístupu ACS (dále jen služba) zajišťuje instalační firmě technickou podporu a asistenci technika společnosti TSS Group as při instalaci a inicializaci softwaru ACS. Služba nenahrazuje plnohodnotné školení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci.

Asistence probíhá přes vzdálenou plochu, v žádném případě se technik společnosti TSS Group as nepodílí na montážních pracích nebo síťových nastaveních.

Povinnosti instalační společnosti:

Montážní firma je povinna minimálně 5 pracovních dnů před instalací kontaktovat technickou podporu TSS Group a domluvit si termín asistence, zajistit Teamviewer na instalaci, plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních a zároveň zodpovědnou osobu z místa instalace, která se spolu s technikem montážní firmy zúčastní při instalaci a inicializaci, tato osoba vydává pokyny pro správné nastavení dat v systému.

 

Kompatibilní hardware

 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás

kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reseni@tssgroup.cz

Parametry

Typ produktu Rozpoznání RZ a parkování

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora