Vyvolávací systém

Řešení je určeno primárně pro provozy, ve kterých klient/zákazník po příchodu nejprve vyčká na odpovědného zaměstnance, se kterým pak následně řeší potřebnou agendu. Může se jednat například o úřady nebo zdravotnická zařízení. Klient nejprve přichází ke kiosku, zvolí požadovaný úkon, kiosek mu vydá pořadové číslo a klient následně čeká na zobrazení tohoto pořadového čísla společně s informací o místě, na které se má dostavit pro vyřízení svého požadavku. Software mimo jiné umožňuje export statistik jednotlivých operátorů a čekacích dob.

Co všechno naše řešení nabízí

  • Samoobslužná registrace a výběr požadované operace klientem.
  • Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
  • Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
  • Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
  • Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
  • Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
  • Vytváření reportů a statistik.
  • API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.

Ako to funguje?

  • Zákazník přistoupí ke kiosku a zvolí úkon, za kterým přichází.

  • Systém mu vydá pořadové číslo.

  • Zákazník čeká na zobrazení jeho čísla vyvolávacím systémem, spolu s informací kde bude jeho požadavek vyřízen.

  • Systém zobrazí pořadové číslo zákazníka, když je pracovník připraven se klientovi věnovat.

  • Po vyřízení účelu návštěvy klienta, odchází.

Technická podpora 24/7 TSS support

TSS support je placená technická podpora systému TSS Kiosk (vyvolávací systém, logistický systém) poskytovaná nepřetržitě v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu, na základě uzavřené SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.

Další možnosti

  • Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
  • Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
  • Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
  • Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
  • Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
  • Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
  • Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření tělesné teploty apod.
 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás

kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reseni@tssgroup.cz

0 produktů