Vyvolávací systém
Řešení je určeno primárně pro provozy, ve kterých klient/zákazník po příchodu nejprve vyčká na odpovědného zaměstnance, se kterým pak následně řeší potřebnou agendu. Může se jednat například o úřady nebo zdravotnická zařízení. Klient nejprve přichází ke kiosku, zvolí požadovaný úkon, kiosek mu vydá pořadové číslo a klient následně čeká na zobrazení tohoto pořadového čísla společně s informací o místě, na které se má dostavit pro vyřízení svého požadavku. Software mimo jiné umožňuje export statistik jednotlivých operátorů a čekacích dob.
Co všechno naše řešení nabízí
- Samoobslužná registrace a výběr požadované operace klientem.
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
Ako to funguje?
-
Zákazník přistoupí ke kiosku a zvolí úkon, za kterým přichází.
-
Systém mu vydá pořadové číslo.
-
Zákazník čeká na zobrazení jeho čísla vyvolávacím systémem, spolu s informací kde bude jeho požadavek vyřízen.
-
Systém zobrazí pořadové číslo zákazníka, když je pracovník připraven se klientovi věnovat.
-
Po vyřízení účelu návštěvy klienta, odchází.
Technická podpora 24/7 TSS support
TSS support je placená technická podpora systému TSS Kiosk (vyvolávací systém, logistický systém) poskytovaná nepřetržitě v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu, na základě uzavřené SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.
Další možnosti
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
- Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
- Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření tělesné teploty apod.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás